DET ÄR ENKELT-

1 KR SPENDERAD = 1 POÄNG INTJÄNAT


SE VAD DU FÅR MED VÅRA TVÅ MEDLEMSKAPSNIVÅER

HUR ANSLUTER MAN SIG TILL SEPHORA KUNDKLUBB?

Du har flera sätt att gå med i Sephoras lojalitetsprogram!

- Direkt vid utcheckning när du gör en beställning på Sephora.se eller i vår Sephora mobilapplikation.

- På ditt skönhetskonto efter att du gjort din första beställning, i avsnittet "Mitt Kundklubbskonto".

- I alla våra Sephora-butiker i kassan.

HUR FUNGERAR SEPHORA KUNDKLUBB?

Sephoras Kundklubb öppnar upp en fantastisk skönhetsvärld där du får tillgång till exklusiva erbjudanden och andra fördelar.

På Sephora Kundklubb är 1 SEK= 1 poäng. För varje 1800 poäng du samlar ihop så får du ett Gift Boutique-e-mail där du kan välja en speciell present! Ditt poängsaldo återställs då.


Från ditt första köp får du statusen Sephora White. Från 1800 poäng, uppgraderas du till ett Sephora Black-card och belönas med ännu bättre fördelar och erbjudanden ( bla. födelsedagspresenter och unika rabatter).

HUR KAN JAG FÖRNYA MITT KORT OM JAG TAPPAT BORT DET?

Vill du förnya ditt Sephora-kort ska du besöka en av våra butiker där en av våra Beauty Advisors kan göra ett nytt kort åt dig.

Kontakta kundservice@sephora.se om du önskar att överföra poäng från ditt gamla kort till ditt nya kort.

Vad är skillnaden mellan White och Black card?

När du skapar ett konto i vår kundklubb får du ett White card. För varje 1 SEK du spenderar online eller i våra svenska och danska butiker (gäller inte Magasin i Danmark) tjänar du 1 poäng.


Efter att ha tjänat 1800 poäng kommer du att uppgraderas till ett Black card. Därefter skickas ett Gift Boutique-e-mail där du kan välja en speciell present! Ditt poängsaldo återställs då.


Med White card får du:


- En välkomstgåva.

- Exklusiva erbjudanden och rabatter


Med Black card får du:


- Exklusiva erbjudanden och rabatter

- En present på din födelsedag.

- Tillgång till Gift Boutique

- Inbjudningar till speciella evenemang.

Mitt senaste köp visas inte på poängsaldot, hur gör jag då?

Ta det bara lugnt!

Om du gjorde ett köp i butiken kan det ta upp till 72 timmar att uppdatera poängsaldot.

Om du gjorde ett online-köp kommer dina poäng att uppdateras när din beställning skickas. Kom ihåg att när du når 1800 poäng kommer ditt poängsaldo att återställas och du kommer att få ett e-postmeddelande från Gift Boutique. 



Kom också ihåg att visa upp ditt Sephora-kort i kassan i butik och se till att du har angett ditt kortnummer på ditt Sephora-konto.